Viljan!

Elin sov här inatt, vi lekte med fula bilder i photoshop och hade askul! Vi somnade väl runt halv 4 eller något skulle jag tro. :) Idag har jag pluggat lite matte, är dock inte riktigt klar än, så ska fortsätta om en stund. Sen har jag även joggat runt sjön och duschat i 45 minuter! (y) Just nu sitetr jag och lyssnar på MCR och äter russin och mandlar, pappas lantchips-påse tog precis slut. -_-

Btw, har börjat fundera på piercing i tungan, vill verkligen ha det, men jag kommer aldrig, aldrig,aldrig, aldrig någonsin få det för mamma och pappa! Men om jag nu inte får, blir det väl till att vänta tills man är 18 :s Men iaf, lägg gärna en kommentar om vad ni tycker om min lilla idé! :D

PossHajj!


Kommentarer
Postat av: caroline gustavsson.

det är så jäääääääävla snyggt med hål i tungan! :) vill också ta det, får se när jag fyller 18 hur det blir med det! :D

2009-09-20 @ 18:08:13
URL: http://gustavssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0