Planerar plugg.

Sitter som alla andra vardagar i skolan nu, har precis avslutat en förjävlig svenska-lektion. Vi har så sjukt mycket i denna kursen och jag orkar verkligen inte bry mig. JAg är bara så frustrerad över att min inspiration är borta och jag klarar verkligen inte av någonting just nu. Har en massa noveller, uppgifter och berättelser att skriva och allt ska typ va klart på onsdag! FA-AAAN! Men ska iaf försöka sitta kvar efter skolan idag, skall åtminstonde försöka plugga lite. Tänkte ta tio över fyra bussen istället för den som går tio över två. Jag ver att jag kommer banga och skita i plugget idag med och det är precis det jag hatar med mig själv! (FAN!)

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0