Aj! HÖHÖ!

Skolan va loveli som vanligt, men dagens roligaste var efter skolan. Först såg jag Michaels väska där det fanns en skylt där det stod "Bra kompis", Jag ochj Cassandra skratta som fan åt det. Sen på bussen satt vi med våra "minifis" bakom Viktor (?) Går inte att beskriva hur jävla bra dagen har varit!! Efter skolan henkade jag Cassie en snabbis, sen drog jag till Elin och nu är jag hemma. Har precis ätit mat och chokladbollsdeg, nu blire te och Spotify!

Btw,
Va ntyss på toa och på tillbaka vägen va jag nog sockerhög eller ngt, för jag gick rakt in i dörrkanten (?) Aj!

Btw 2,
Michael och jag såg Svamåpbob när han rullade på magen på Gina idag! :)



PPOOSSSSHHAAJJJJ!!! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0