Trevlig dag :)

På raste stack Strand, jag och Bea och käka på McD, sen drev lektionerna förbi ganska snabbt, va dock lite höngig och slö en stund. MEn sen efter skolan handlade jag och B lite kläder och sen träffa vi Mikael. Gick till Boulevard och fikade och pratade och så, sen tog vi 16:10 bussen hem där vi också träffa Anton. Prata lite med han, längesen nu. Jag skrattade åt sjuka saker på vägen hem, inkluderat att alla garva åt mitt passfoto!! xD
I Olsfors hämtade pappa mig och sen övningskörde vi lite, gick hyfsat bra tycker jag.
Nu har jag pluggar marknadsföring en stund, så nu blir det slapp med musik! (<3)


Puss :)


Kommentarer
Postat av: Micke

Du var så söt så ;)<3 tack för idag :D

2009-10-01 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0