Snow.

Sitter på andra våningen och lyssnar på redovisningar. Det är sjukt mysigt när man kombinerar det med att kika ut genom fönstret då och då. Känns härligt nu när det snöar, har tröttnat på dom gula/röda/bruna löven och regnet. Så mycket mysigare nu när det är lite vitt istället.

Lunchen idag verkar god, men det får vi utforska senare. Just nu tänker jag mest på ifall jag kommer klara av att gymma sen. Kanske bara kör rygg och mage, men får se hur det känns i armarna och benen sen. Sista lektionen idag har vi charader med Gun-Marie, längtar redan och hoppas dt blir precis som förra veckan, haha! Ikväll funderar jag på KU, men får se, kanske blir mys hemma istället! :)

Nu har Jeff precis avslutat sin redovisning, jag vet inte varför med jag skrattar alltid så fort han öppnar munnen! HAHA, tummen upp för den killens humor säger jag bara! (y)

Brandby, Jeff och Samuel! :)



puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0