Simning-->Kladdkaka

Imorses när jag vaknade upp var det pain, värkte i hela kroppen och kunde knappt röra mig. Det märks verkligen att jag aldrig har tränat i hela mitt liv, dock känns det ju ändå lite bra att man äntligen börjat med det.

I skolan hade vi ställt in idrotten, eftersom att alla elever går till gymmet för att skaffa gymkort. Sen hade vi bara datorkunskap och matte, innan vi slutade runt halv 12.

Efter skolan blev det simning med Cassandra, sammanlagt blev det 40längder, varvat med lite bubbelpool och rutschkane-åk. Kände mig nöjd med min träning, dock hade jag fortfarande j*vligt ont i hela kroppen. Innan vi tog bussen hem vid tio över tre gick vi till Gina T, där vi träffade Anna och Johanna. Gud vad jag verkligen bara vill ha Anna här i soffan just nu. Vill äta mig tjock framför tv:n och bygga berg!

Sen jag kom hem har jag typ gått runt och städat lite smått i huset och sen har jag precis bakat kladdkaka. Nu blir det tv:n med familjen, ska fika och mysa. Dock måste jag även klämma in lite pluggtid någonstans. :s


Puss.


Kommentarer
Postat av: Syrran

på fredag hjärtat, då ska vi ligga i soffa och bygga berg, promise!

2009-10-07 @ 10:56:45
URL: http://lumpenhereicome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0