Lyckat!

Gårdagen spenderade jag och Elin hos Mikael. Blev sjuukt lyckat och träning fick vi minst sagt! :P Sammanlagt gick vi 1 mil (till och från byn), plus att vi hoppade och sprang runt i 2 timmar med. Ngt wierdo-spel som man skulle stå framför en kamera och göra massa saker! xD Men iaf, hade jättemysigt som vanligt med pinglorna. Vi somnade väl runt 3 någongång och vaknade halv 12 eller ngt. Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik. Var tänkt att jag skulle plugga, men de går inget vidare. Kanske ska öppna ett nytt dokument iaf, så kanske det känns liiite bättre! (y) :)

Btw, fifan vad mycket vi var med om under tiden vi promenerade till och från byn igår. Bilar som körde förbi och vända, äldre män på cyklar, älgar, rådjur, höbalar, glas, lådor, cola-flaskor, stenar, golfbollar osv. DAMN! Love you guys!<3

Men först ska jag ner och kolla vad vi har för gott i skåpen, hehe, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0