Lång dag.

Klockan är 08:09 och jag sitter i skolan och dricker pucko. Tog tåget med Millan i morses, så kom hit ganska tidigt. Snart börjar 2 timmar och 40 minuter häärlig turism, sen blir det lunch, hoppas på att få ngn idag iaf! -.- Sista lektionen består av ett svenskaprov jag inte har övat till, kommer nog bli vääldigt lyckat! (y)

Efter skolan är det öppet hus för alla nior mellan klockan 5 och 7, men innan dess blir det bad med några fina flickor i klassen! :)

Btw, sa jag att jag, Strand och Bea missade lunchen igår? Vi stod i kassan och skulle betala när klockan var 12:17, men eftersom mat-kortet går ut vid kvart över fick vi ingen mat. KUL!? Istället räddade Brandby mig genom en clementin, innan gymmet.

Nu blir det mer pucko, pusshej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0