Jordin Sparks.

Sitter på rummet nu, har städat bort det som liknade en soptipp och är mycket nöjd för tillfället. Elin åkte hem ganska tidigt, vilket var bra, eftersom båda hade otroligt mycket att plugga på. När Emelie hade gjort frukost till mig (som vanligt varenda helg!) och jag hade städat, satte jag mig med matten. Gjorde nog 2 sidor kanske, sen bangade jag. Ska tvinga Bea lite snällt att stanna kvar med mig i skolan på tisdag så att vi kan plugga tsm. Så resten av dagen ska jag försöka börja med Europas alla länder och deras populäraste turistmål, men vet inte hur långt det kommer gå heller.

Jag har just lyssnat på Emelies svenska tal, hon ska prata om 4 viktiga personer i hennes liv. En av personerna hon har valt är våran syster Anna, det hade jag också gjort! Anna är min självklara förebild och jag är så obeskrivligt stolt över henne! Tänker på henne varje dag och längtar hela tiden på att hon ska komma hem igen. Så Anna, om du läser det här: Glöm aldrig att jag älskar dig och saknar dig dygnet runt! Jag tror på dig och vet att du klarar av allt bara du verkligen vill!

Förövrigt lyssnar jag samtidigt på Jordin Sparks - Freeze, den än konstig, men den blir bra efter ett tag bara för att den är så annorlunda.

Det var allt för nu, pushajj!


Kommentarer
Postat av: Sponge:P

Jag älskar dig av hela mitt hjärta snutten. Tänker på dig också, hoppas du vet det?

2009-10-19 @ 12:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0