Happy-day! :D

Dagen har varit allt annat än dålig, varenda minut har varit obeskrivligt kul! I skolan gick det faktiskt bra, kunde räkna lite i matten och jobbade på hyfsat bra med datorkunskapen. Sen gymmade några istället för idrotten, gick sjukt bra! Josephine pushade mig som fan, så gick förjävla bra om jag får säga det själv. :) Efter gymmet luffade jag och Josephine runt i Borås, köpte läsk, bullar och godis, mums!

När jag kom hem hade vi fått skolfotona, helt okey, dock inte perfekta. (det är dom aldrig!) Men iaf, övningskörde med pappa med, innan jag hoppade in i duschen. Nu borde jag verkligen plugga till svenskaprovet, men det tänker jag inte, svenska är inget jag prioriterar så högt! (a) ;)

Imorgon blir det skolan, sen bad med flickorna i HP1a! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0