Bra vs. Mindre bra

Dagen började med att jag försov mig, mycket lyckat att vakna vid 7, när vi åker hemifrån kvart över. Det var kul att åka buss idag och det berodde på den härliga busschauffören. Han sa godmorgon till alla och var jätteglad! Hur ofta händer det liksom? Han gjorde mig glad, vilket vägde upp att jag försov mig.

Nu sitter jag i skolan, vi har presis haft marknadsföring och nu ska vi börja med näthandeln. Lite orolig för dagen, eftersom jag inte har gjort en enda läxa tills idag :S menmen, får hoppas att jag inte failar i allt ändå.

Efter skolan blir det fika med Micke, sen ska jag hem och plugga, för det måste jag verkligen. Går fan inte att skjuta upp mer!

Posshajj! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0