7 oktober

Föreläsningen i Göteborg var jätte intressant! Killen hette visst Mattias Klum, alltså inte Marcus Klum som jag skrev innan. Han visade sina bilder och berättade lite om när han tog dem. Det var verkligen skitbra bilder han hade och dessutom förklarade han på ett så bra sett hur han tog dëm. Hans kroppsspråk hur han rörde sig på scenen var klockrent och ett plus var att han la in lite roliga skämt då och då.

Efter skolan tog jag och Bea bussen hem, träffade Marcus och Thor där med, så pratade lite med dem. Har förövrigt varit en asbra dag och jag har skrattat hela tiden. Så sjukt längesen jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen, dock lyckades jag idag. Känns skönt att min klass har vant sig vid mina asgarv och mina kill-rap hela tiden. Älskar dem för att alla är olika och tillför sin egen lilla del till klassen. Tillsammans är HP1a personligt och minst sagt bedårande!

Nu är jag hos Elin, har duschat och kollat på tv mestadels. Nu ska jag plugga engelskan innan det är läggdags.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0