tiocentimeterkortare.

Nu har kusinerna, mormor, Anna och Henke åkt hem, så nu kvarstår endast dom gamla vanliga Olausson! ;) Emelie pluggar, mamma läser, pappa är ute ocj jag lyssnar på ashög musik i hörlurar, det enda som jag verkligen aldrig tröttnar på! :)

Idag har ju som sagt alla åkt hem, men utöver det har jag tvättat pappas bil, firat farsdag med tårta och släkt och klippt av håret. Det var för ca 3 timmar sen jag och Emelie bestämde oss för att kapa av mitt hår. Kort blev det och jag har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar det eller inte. Men tänkte flänga upp en bild här nere så att ni ser på ett ungefär iaf! :)

Imorgon blir det till att gå upp vid halv 7, eftersom jag duschade ikväll och jag ska inte vara på vårdcentralen förens vid 8. Det kommer kännas ljuvlig att sova så länge, så därför avslutar jag detta inlägget med ett leende på läpparna! :D


Kommentarer
Postat av: glada laxen

Du är superfin hjärtat!

2009-11-08 @ 19:02:11
Postat av: Lisa

Tack för en jättemysig helg :)<3 och du blev jättefin i den nya frisyren!!

2009-11-08 @ 23:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0