Skolan på en lördag.

Vaknade runt halv nio och åt innan det blev Borås. Skulle på julmarknad med klassen och sen tillbaka till skolan för att ha julmys med glögg och sånt. Halva klassen va bakis och den andra halvan va galna och sprang runt och tog kort. Älskar min klass, alla är så sjukt underbara! Och btw, bilder från julmyset kommer upp på biddagboken imorgon när jag kommer hem, eftersom jag är hos Elin nu och ska sova här!

Efter "skolan" blev det till att kirra skor med mammsi och sen springa runt i Borås med Elin för att hitta julklappar! :)

Blev en lyckad dag, som jag inte vill ska övergå till en gårddag, eftersom det imorgon står plugg på schemat! -.-
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0