I love nautilus<3

Hiho, skulle ju egentligen skriva lite om nya intresset idag, men tänkte skjuta upp det lite, så skriver bara lite om dagen innan jag ska sova. Först i skolan hade vi turism, skulle göra någon broschyr om ett land under 2 timmar och 40minuter. -.- Sen blev det svenska-redovisningar, jag flummade bort min som vanligt, men alla i klassen skrattade iaf! (y) Kan hända att jag förstörde Jeffs tal lite med, men jag kan inte hjälpa att jag skrattar åt allt han gör. Haha, vi borde verkligen inte vara i samma grupp när det är arbeten eller så, blir bara blajj då. xD

Men iaf, efter skolan blev det gymmet med Cassie och Josse, gick jättebra idag faktiskt. Sen tog jag bussen efter 4 till Olsfors, där mamma och pappa hämtade mig och sen åkte vi till Borås. När vi kom hem blev det mat och lite plugg, känns skönt att vara klar med engelskan i förtid! J

För en stund sen duschade jag och nu ska jag snart sova, blir till att gå upp halv 6 imorgon med! (y)

Pusshajj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0