Humor på högsta nivå!

Sitter hos Elin nu, vi nördar dator och musik, funderar på att fråga om vi ska sova snart.
Känner mig nere idag, ni vet sådana dåliga dagar då allt känns förjävligt, helt utan anledning?

Dagen i skolan var iof bäst, jag vet inte hur jag skulle överleva utan allt skratt i klassen, alla i HP1a är verkligen underbara! En incident idag var när vi skulle dra lott om vem som skulle ringa till ett matställe i Ullared där vi skulle äta nästa onsdag. Det var Jag, Samuel, Natalie och Jeff det stod emellan. Alla skulle dra en lapp och om det stod ngt på ens lapp var man tvungen att ringa.

Först hörde man Natalie: "Yes, min är tom!"
Sen mig: "MIN MEED!"
Sen hör man ett högt tjejskrik från Jeffs håll och ungen skratt/gråter typ.

Efter det följer 10 minuter av Ericas skratt och sen skulle vi följa med Jeff som stöd när han ringde.
Först sa han att jag inte fick vara där, för jag skulle bara förstöra när han skulle vara seriös. MEn jag fick stanna ändå och självklart satt alla och skrattade, främst jag och Jeff! xD

Samtalet bestod av: "Hej, jag heter Jeff" *ASGARV!* "Förlåt mig". Sen var jag tvungen att lämna rummet bara för Jeff garva sönder samtalet pga mig. Sen efter typ 1 minut kommer Jeff utspringandes och skriker/skrattar och säger att Gun-Marie fick prata istället.

Så ännu en dag failar min och Jeffs humor! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0