Höstlovet-09

Dom flesta tycker nog att lovet har gått sjukt snabbt, men själv tycker jag att det har varit helt perfekt. Haft tkid med det jag velat och dessutom haft grymt kul på färden!

Lovet började med Bäckängsfesten, hade grymt kul och det är alltid lika kul att träffa nytt folk, dessutom är det mycket roligare med fester i Borås, eftersom det alltid är packat med folk!

Sen fortsatte det mot Småland med mamma och Emelie, vi stannade hos mormor och Alva från söndag-onsdag. Sen på torsdagen sov Elin här, vi planerade vad vi skulle vara på maskerden på fredagen. Maskeraden på fredagen hos Alex var också grymt kul, i böjan är det lltid lite segt, med kvällen vägde ändå upp och jag hade sjukt kul hela tiden! :)

Sen resten av lovet har jag varit hemma och tagit det lugnt, bakat lussebullar, sovit ut länge på morgonen, umgåtts med kompisar och kusiner, dessutom tryck in lite tråkigt städande då och då.

Jao, det var typ mitt lov, vilket har varit otroligt kul och lyckat! Och btw, om texten inte riktigt hänger ihop och är askass, så är det för att jag kollar på tv nu samtidigt, så glömmer typ av vad jag skriver. Menmen, pusshajj! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0