Helgen.

Igår morses vaknade jag och My relativt sent, klockan var nog runt ett när vi åt frukost. Efter det färgade och klippte vi mitt hår, sen kapade vi även topparna på Mys hår. Efter det blev det en massa planering inför kvällen och sen åkte My hem. Det var då jag hade ca 1 timma på mig att städa och byta om, sen kom Elin, tätt följd av Millan och Mikael. Vi hade en jättekul kväll som blev ganska galen. Sen ville vi ha läsk så Emma och Emelie skjutsade oss till Statoil vid 11 någongång. Senare vid kanske halv 12 ramlade även Alex in, trevligt trevligt. Kvällen/natten slutade med att alla somnade inne i mitt rum och sen vaknade vi lite efter 12. Vi åt frukost och spelade Hans UNO, sen åkte dem flesta vid 3 ungefär.

Nu sitter jag med familjen framför Robinson och äter lussebullar och dricker glögg. Så detta inlägget vill jag avsluta med att säga tack till alla underbara för en perfekt helg! :)

Puss, Erica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0