Gekås, Ullared med bästa klassen!

Klockan 07:15 skulle bussen gå från skolan, dock skulle man vara där redan vid 07:00. Alla så sjukt trötta ut och det var dom säkert också, men mina mates i bussen hade laddat upp med filtar, myssockor och godis, så vi klarade hela ditresan med galans. Plus att vi hade allsång i den bakre delen av bussen! (y)

På Ullared blev alla helt craxy och försvann med en kundvagn var typ! Jag gick in med Bea, Jennifer och Michael, med sen efter all panik bland varorna och det packade varuhuset så slutade det med att jag och Bea gick med Jeff och Samuel istället. Hittade massa skit som kändes nödvändigt, men eftersom jag inte hade den blekaste om hur mycket jag hade på kortet så slutade det med att jag och Bea stod innan kassorna och rensade bort typ hälften.  Slutsumman blev 650,50kr, då hade det inhandlats mammas födelsedagspresenter, julklapp till Emelie, datorväska mm. Är nöjd med alla köpen, dock vill jag redan tillbaka och spendera pengarna som blev över..

Nu blir det lite Rise Against, sen Bonde söker fru. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0