Sommaren är här...

Äntligen är sommaren här, skönt med sol och bad varje dag, det är nämligen sånt jag uppskattar! Igår var det mys och en lite återträff emd dem jag tycker om mest. Vi grillade och badade och hade allmänt trevligt. Efter det sov My och Elin hos mig. vaknade runt 12 idag, efter det blev det bad, handling på Bolles, solning och slapp. Nu ska jag dra mig mot tv:n för att umgås med mammsi och pappsi.

Måste tillägga att jag saknar Anna, Emelie och Johanna jättemycket! Hoppas att ni har det bra i Afrika älsklingarna, vill att ni ska komma hem snart! :´D <3





Älskar min Marcus! <3 // Erica


Kommentarer
Postat av: Marcus

Älsk<3

2009-06-24 @ 01:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0