Hata, hata, hata msn!

Tjaaa, imorses ringde jag Elin vid halv 9, väckte henne tydligen. ;D Drog med henne till stan där jag köpte hoodies till oss, en t-shirt, piecestrosor (I LOVE!) och glass! Tog tre kulor i en bägare på Eat, det blev choklad/chili, saffran och tranbärssorbet. GÖTT! Hade jätemysigt i stan, lite kallt, men det var kul!



Nu under kvällen har jag och min familj kollat på tv och jag har fått panik över att msn cp:ar hela tiden och för att internet hela tiden pajar...HAr även ätit en massa chips och börjat äta kött igen. Anna påminde mig om att man får benskörhet om man inte får i sig tillräckligt med protein och eftersom jag har haft gips innan så tog jag inte den risken!

Dagens:

- Mi y mí hermana tenemos"namnsdag"!
- My Chemical romance - To the end
- Paramore - Rewind


Pusshej, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0