Vänta, vänta och vänta...

Befinner mig i skolan med Josephine, Cassandra och Jeff, har väntat skitlänge på att klockan ska bli fem och jag vet att jag kommer få vänta skitlänge till! Skulle ju egentligen ha gymmat innan utvecklingssamtalet, men bestämde att benet skulle få vila ett tag till, eftersom det gör svinont atm.

Förut hade vi ergonomi på idrotten, det lät skittråkigt, men egentligen var det helt okey. Dock kan det bero på att det enda vi gjorde var ställa in våra stolar rätt och vrida lite på axlarna och nacken. Innan dess hade vi matte och datorkunskap, det kanske inte va lika kul. Däremot gick det ganska bra på matten idag, vi hade genomgång av överslagsräkning mm.

När jag kommer hem ska jag öppna min chokladkalender, hann nänmligen inte det imorses. Däremot hann jag öppna en av julklapparna i min "Memmiz-kalender", fick ett adventsljus, ska tända det när jag kommer hem och myser på rummet! :)

Nu ska jag fortsätta vänta, puss Erica!

Kommentarer
Postat av: sara

Hej hej

Bara inne och kollar läget! :)

Hur har din dag varit? Har du några planer för veckan?

2009-12-01 @ 16:18:59
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: cissi

www.ryds.blogg.se

2009-12-01 @ 16:23:18
URL: http://ryds.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅÅh va mysigt! jag är riktigt avundsjuk på den där kalendern. Visade den för Henke och han såg också lite sugen ut:) Ta hand om dig syrran så ses vi nästa vecka! love you...

2009-12-01 @ 20:07:31
URL: http://lumpenhereicome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0