Sammanfattning av helgen.

Är hemma nu, Emelie och jag har precis kirrat julgran till mit rum, den är jättesöt!

I fredags blev det skola, hem till My med henne och Elin innan Ku. Efter Ku sov jag hos Elin och sen på lördagen var det massa fix och sen fest på kvällen. Började hemma hos Elin med henne, My, Millan, Jenny, Emil och Henrik, sen skjutsade Emelie, Emma och Sara oss till Krok. Var väl helt okej hos Krok, kunde mått bättre, menmen. Stannade där ett tag, son hämtade Emelie och dom Mig, Elin och Johanna. När vi kom hem hade My och Millan städat hela huset och gjort tacos till oss. Så gott att äta efter att bara ätit frukost på hela dagen.

Men som sagt, nu är jag hemma och ska börja pynta granen snart. Blev en lyckad helg trots allt och nu börjar vi planera för nästa, right? :)

Puss, Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0