Hot and cold.

Sitter på rummet nu med julmusik, chokladpudding och cola. Elin åkte hem för en stund sen, så nu har jag dragit upp elementet på högsta igen!

Igår blev det massa mys och bus. Kvällen inleddes med skitgott friterad med familjen, sen chokladpudding på det och lite Robinsson i början. Sen bestod kvällen av en massa tjöt och sånt, som vanligt. Dock avslutades natten vid ca 4, med ett lyckat resultat, hitills! :)

På tisdag kommer Anna hit, jag saknar henne hela tiden!

Tills hon kommer skall jag tänka på snön och hur kallt det är ute, medans jag sitter här och bränner knäna på elementet!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Sponge

Saknar dig med honey!! Ska bli så mys att ses igen!

2009-12-20 @ 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0