40 minuters sömn.

Nattens sömn blev 40 minuter, vilket innebar cola och kaffe till frukost! I skolan gjorde vi inget nödvändigt, förutom lite geometri. Sen var sista lektionen inställd så vi slutade kvart över 11, vilket var hur skönt som helst!

Efter skolan kirrade Michlos och jag julklappar till klassen, skönt att redan ha det klar, nu ska jag bara fixa till Ku med. :)

När jag kom hem bakade jag asgoda chokladmuffins, varav 4 stycken åkte direkt ner i magen! :)

Imorgon ska vi till Ryaåsar och göra lekar och grilla korv, bluuäh! Ska ta på mig fula mjukis, jogging skor och sätta upp en ful boll på huvudet! Eftersom ett förjeffla högt berg som jag skall bestiga, inte är värt mer än så!

Nu ska jag käka upp mina snabbnudlar och sen borsta tror jag, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0