We losed again and we enjoyed it!

Basket idag somsagt, lika kul som vanligt eftersom alla i våran klass är ett underbart team som alltid har kul! :) Även om vi kom sist som vanligt så gjorde det inte så mycket, för vi är ju rätt vana vid att förlora eller komma näst sist. Så nu när vi kommer sist blir man nästan glad, vi skrattar och säger att vi tar dem nästa gång! ;D Höhö..idag blockade jag mest, stod vid korgen nästan hela tiden och blockade, jag är liksom bäst för det pga min längd ;D xD Men sen var jag ju tvungen att ta nästan alla uppkast också, alla andra var kortare än jag! ;O

Efter den underbara, perfekta skoldagen tog jag bussen hem (svettig xD), när jag kom hem kollade jag på tv, duschade, städade mitt rum och packade upp gympakläderna som jag hade på turneringen. Egentligen var det meningen att jag skulle plugga idag, eftersom jag har en massa att göra, men det orkade jag inte, så jag sket i det istället. :)

Imorgon är det vanligt skoldag, bara träslöjd, 2:an lektionen, som lockar!
Nu blir det nog ingen update förens imorgon kväll och tills dess så får ni ha det toppen och titta på underbara Erica nedanför (eller inte) xD! Love, Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0