peppisar och kort...

Morrnmorrn, vaknade för en stund sedan, åt nyss frukost med pappa!
Idag har vi i familjen planerat att baka pepparkakor, och eventuellt så har mamma planerat att baka lussekatter också :) Älskar när det börjar närma sig julen, man bakar, gör julgodis, pyntar och lyssnar på skön julmusik...Men det bästa är nog musiken faktiskt, man kan alla texter och hela familjen sjunger med samtidigt som man bakar. :)

Utöver baket idag så skall jag eventuellt ut och ta kort på Emelie, jag är lixom hennes egna lilla gulliga fotograf ;D Men detta skall jag bara göra i gengälld mot att hon fixar min blogg först, så vi får väl ser hur det blir senare! ;D

Just nu skall jag nog byta om och tvinga Emelie än en gång att göra min blogg fin, men får se hur det går denna gången! Bilder på baket kommer senare idag/ikväll :D

Men tills det så får ni sittta och glo på en brun Erica sen i somras! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0