Fullspäckad helg och lycka!

Sry att det inte blev någon uppdatering igår, men det blev ändrade planer och jag drog till Elin istället! :)
Men iaf, i fredags så blev det som sagt Caroline och Ku. Ku var en aning konstigt denna gången, vi åkte till en kyrka i Hyssna, typ som en gudstjänst var det. Men efter det så gick vi över till församlingshemmet och fikade och "lekte" maffia. Awesome! :D  Sen på hemvägen så hamnade vi "tyvärr" ;) i Adam nr.2:s bil, höhöhö, men det var ändå bra på ett sätt, eftersom att vi fick skjuts ända hem ;) När vi var hemma vid ganska exakt  22.23 så spelade vi kort, bloons, sällskapsspel och kollade på tv. Carro somnade in vid ungefär 11 denna gången, så jag slapp vara vaken själv;) höhö, istället gick vi och la oss vid ungefär 2 och efter det somnade jag gott i deras extrasäng! :)



Sen på lördagen vi jag med Caroline på förmiddagen, jättetrevligt att umgås med henne igen:)<3
Och sen när Anna hämtade mig vid ungefär 13.30 så var det dags att tuffa hemåt med Anna och pokerface-låten:) Väl hemma så tog vi en kopp glögg, jag packade mina saker och sen körde Anna mig till Elin. Hos henne blev det ännu en kopp glögg med pepparkakor och clementiner...Vi spelade spel, kollade på "Sunes-jul" och "Bert"-klipp på youtube och sen var det dags för mat. Det blev kräftor och julmust;) sen efter det åt vi ostbågar, spelade mer spel och tjötade hela kvällen



Idag, söndag, vaknade vi vid kanske 11.30, vi sov i Martins rum, vilket måste ha varit sövande, eftersom vi sov så länge. Vi gick upp, klädde på oss och åt frukost. Sen efter frukosten lyssnade vi på julmusik på youtube, skrev önskelistor och berättade för varandra om hur vi firade jul. Dock så hann inte Elin berätta klart om sin jul, eftersom Anna och Emelie kom och hämtade mig.

Väl här hemma så kom min lyckligaste stund på länge...JAG HITTADE 100SPÄNN PÅ MITT RUM! :D:D...Jo, det är sant, jag kommer ihåg att jag la dem där när jag hade mycket pengar för kanske 1 månad sen. Men nu hade jag lyckats glömma dem och hittade dem idag, nu när jag är rövpank och äger 2kr. :) Så det gjorde lätt min dag idag! Men efter det så kände jag för att tjäna mer pengar, så jag luffade ut i kylan och tvättade Annas bil i ca 1½timma, hade NOLL känsel i min vänstra hand när jag kom in!  

Men nu har Anna och Emelie bakat julgodis hela eftermiddagen typ, så jag får vara deras provsmakare!!!!! :D:D Asgött^^ Men nu måste jag tyvärr dra mig upp för trappan och städa Emelies  rum, får nämligen 50spänn då och jag behöver dem verkligen om min familj nu villl ha julklappar! :)


Nu innan jag städar syrrans rum ska jag dra på Pokerface på högsta volym!!! :D , See ya, kiss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0