Finished!

Wosh! Bakat nästan hela dagen nu, men det är gött att det är klart. Om man tittar på Emelies så är det ca 1% kristyr och 99% pepparkakor, men om man tittar på mina så är det tvärtom. ;D HAr ätit så mycket socker idag att jag knappt kan sitta still :O en halv pepparkaksdeg, sägert 2dl kristyr, julmust och en struva...Jag fattar inte hur allt får plats i min mage, är jag tjock, eller bara smal med lång magsäck? ;O



IDag skulle ju mamma ha bakat lussekatter med, men hon hann inte med det, så nu har vi något att göra nästa helg med. Annars idag så har jag nästan inte hunnit med någonting, bara bakat och sen gjorde jag några sit-ups med, fattar inte vart all tid tar vägen, det börjar ju bli mörkt redan efter frukosten! Men om man ser på det positivt så är det ju snart jul, kan inte fatta att det redan har gått ett år, jag har ju nästan inte ens hunnit använda alla mina julklappar sen förra året än!! :O ;D Så nu resten av kvällen måste jag fundera ut vad jag vill ha iår, jag måste skicka en önselista till mormor och morfar och sen måste ju alla i familjen ha en. Shit, vad behöver jag´? Mp3 har jag, mobil har jag (dock på lagning förtillfället) och kamera har jag. Det enda jag vill ha är nog en laptop, men det behöver jag ju ingen om jag börjar på Nti, för då får man ju en Mac 3 år. Menmen, kommer säkert komma på något annat jag vill ha i mina drömmar och tills dess så får ni ha det underbart, puss erica.


Här kommer en bild på mina underbara sockerfyllda pepparkakor och en bild på egojag ;D

SOCKERSOCKERSOCKER! <3


TAGGAD ERICA INFÖR BASKETEN PÅ TISDAG!! ;D


Kommentarer
Postat av: Johäänna

guuuud vad sugen jag blev på pepparakor nu!!! Spara ngra tills jag kommer hem!



kramelikram

2008-11-23 @ 18:19:52
Postat av: caroline gustavsson

erica, det står ju feeeel på din header!? xD

det står "eolausson.blogg.se" så heter du ju inte?

du heter ju "olaussonerica.blogg.se" ;) FISKORV!

2008-11-24 @ 18:16:59
URL: http://gustavssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0