Basket imorgon!! :D

Tjoselihejsan, trög dag, alla lektioner gick as segt och man langtade hela tiden till nästa rast! Åttorna hade basket-turnering idag med, så när vi skulle ha idrott i vanliga fall så kunde vi ju inte det. Så istället hade vi projekt med Katharina Dahlen, hon hade nog ingen bra dag, eller så var det våran klass som riktigt slet i hennes nerver. Hon blev skit arg på halva klassen och svor och kastade ut Rasmus ;P Sen efter det var det rast och till sist matte. Skulle egentligen göra prov i matten idag, men det var fel prov, jag hade nämligen redan gjort det, så jag skall göra det utökade imorgon istället! Annars idag så hade vi inga speciella lektioner, förutom att vi hade läsförståelseprov på engelskan,det gick väl sådär, kan inte säga att jag var på topp när det gäller läsandet idag. :S Men sen i slutet av engelskalektionen så kommer det instormandes en "tant" och typ säger att vi är "utvalda" och att vi skall göra ett stort val i livet! Sen slängde hon ut en liten förpackning på allas bänk som innehöll ett par "3D-glasögon". Efter det flängde hon upp en plansch på väggen och sen drog hon. Helt sjukt, alla typ skrattade åt henne och var helt chockade! Jag tror inte ens att hon knackade på dörren innan hon kom in...:S :O

Men iallafall, imorgon är det basket och då gäller det att tagga!! Men för kanske 15minuter sen, när jag skulle packa mina gympakläder, så var självklart min nya vita tröja smutsig, så jag fick be mamma att paniktvätta den nu och be till gud att den är torr imorgon, eftersom jag just lånade ut min andra till Anna. :O menmen, känner på mig att vi inte kommer komma sist imorgon, är så jeadra spänd. det kommer bli så grymt kul, även om vi inte vinner!!! :D <3

Angående bilden: Jennie, fixar du fjädrar så tar jag med mig vattenfärg! :)<3

Love, Erica :)


Kommentarer
Postat av: caroline gustavsson

men det har med gymnasiet att göra xD

förra året kom en man in och gick runt

och sa "Måste man välja?" sedan fick vi

ett USB-minne där det stod samma sak xD

HAHA, helt stört. yeye, men vad spelar

det för roll att jag och Cassie var på

samma fest då? :P vi bryr oss inte om

varandra ändå! ;) and that's how we like it.

2008-11-24 @ 21:24:24
URL: http://gustavssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0