Åhhh:@ vs. Ihhhh:D

Pissdag idag, fattar inte varför ens! Allt är bara så tråkigt, ingenting går min väg, det känns bara som alla är arg på mig + att allting känns så fel! Varför? Jag måste sluta deppa nu, jag måste ut och göra något kul! Annars kommer jag snart gå under, snälla, säg att det finns något kul att göra?!?!?

Annars idag så var det bara Hkk:n som var kul, My hade skrivit ett omdöme om alla hur dem bakade förra veckan. Och då kom Birgitta till mig och sa vad My hade skrivit och sen gav hon mig ett betyg. (hon hade bara skrivit positivt om mig:D) Sen när hon skulle vidare till Max så går hon fram till han, ställer sig mitt framför och läser i sin lilla anteckningsbok. Till  slut läser hon högt vad My hade skrivit och hon blir chockad!: "Springer runt och leker med degen!" HAHAHAHAHAHA, fyfan vad kul det var, jag asgarvade i 30minuter, hade så jäkla ont i magen efter det xD Max blev sur på My för att hon hade gett han en dålig kommentar, så han gick kanske 20 miunter tidigare och surade ;D xD höhö, men iallafall, bästa skämtet på länge!! :D xD

Nu när jag har varit hemma ett tag efter skolan så har jag städat på rummet, börjat med min framsida till bilden och nu sitter jag och skriver om min konstnär och hans liv.. :S uhh, fattar  inte hur jag orkar? men ska nog ändå snart gå och lägga mig! Imorgon blir det skola, hämta mobilen, hälsa på Anna, vara med Carro, Ku och sen sova hos Carro. :D Så det blir inget update förens på lördag tror jag och tills dess får ni ha det supeeer! puss, erica<3 

Början på min framsida till bilden....

Erica efter att hon försov sig i morses och var tvungen att fixa sig på 25 minuter! (det blev mysisar idag :S )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0