4 fakta!

Jag vill börja med att inleda detta inlägg med 4 stycken onödiga fakta som jag är väldigt glad över!
1. Min mobil har kommit från lagningen, ska hämta den imorgon!
2. Har just snabbpratat med Caroline på bdb, så förhoppningsvis blir det Ku på fredag. ÄNTLIGEN! :D
3. Våran våg har inget batteri förtillfället, så jag kan äta hur mycket som helst tills jden funkar igen! ;)
4. Jag är snart längst i familjen, skiljer bara 2cm till pappa nu! (detta är jag dock ej glad över, skulle göra vad som helst för att få vara 10cm kortare!!!!)

Jo och nu till min dag! Jag har genomlidit den ganska snabbt, träslöjden, matten och spanskan var kul, så dem lektionerna bara flöt förbi. Men sen hade vi ju no och engelska med, dem lektionerna gick segt, men som vanligt satt jag bredvid mina allra närmaste och skrattade bort ca halva lektionen och hade kul! :D Efter skolan hämtade mamma och Emelie mig, vi tog en sväng förbi Bolles och sen gasade vi hem. Under tiden vi körde hem så hade Anna förberett en lussekattsdeg, så när vi var hemma bakade Anna och Emelie lussekatter, medans jag satt och tryckte i mig godis och skit och asgarvade åt allt! Jag fattar inte vad som har gått åt mig nu den senaste tiden, jag skrattar som en gris varje dag, verkligen hela tiden! Även om någon säger något som inte ens är kul så börjar jag skratta! Skämms på mig! :O xD Men iaf, när jag kom hem så märkte jag att jag hade fått sms med, det var Marcus som skrev att jag var en skitunge bara för att jag åkte med mamma ;O Huh, jag tog ju bara den snabbaste vägen! :D Hihi! Imorgon blir det mycket projekt i skolan, tänkte passa på att göra mina spanska läxor och mina no-läxor då. Och eftersom vi har två no-läxor denna veckan med, så gör jag no-provet nästa vecka, hinner inte tills på fredag! :S

Men vi hörs då och glöm inte att checka Annas och Emelies lussekatter lite längre ner :D puss, Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0