Baka baka liten kaka.

Sådär ja, nu har vi handla toch bakat Anna och jag. Mormor och morfar har anlänt nu med, trevligt trevligt. Just nu sitter jag här vid datorn och slappar röven av mig, det suger, men jag känner verkligen inte för att städa mammas bil än, tänkte göra det om någon timma när det är mörkt, då kan jag även sätta på ASHÖG musik där ute med! ;D


Somsagt så hade jag ju massa att berätta, till att börja med så har jag ju jullov nu, jätteskönt, men saknar redan skolan lite tyvärr! :S Betygen denna terminen var helt okej, inga IG, inte överdrivet många MVG (endast 4st) xD haha! Men är nöjd med dem tryckta bokstäverna på pappret, även om jag kanske inte är lika bra som mina systrar! :P
Andra saker jag har tagit reda på:
-
Jag har enormt lite pengar till julklapparna iår, min familj kommer snart att få hemmagjorda teckningar av mig.
- Jag behöver inte vara hemma på nyår iår, GÖTT! ^^
- Jag har officiellt erkännt för Elin vem jag "älskar".
- Jag funderar skarpt på att lägga ner bloggen igen, eftersom jag inte skriver så ofta.

Men ni får ha det så skönt och njuta av jullovet och den fräna bilden av mig, även om ni intge vill. Puss på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0