Fantastiska tider.

Ett nytt år har invigts och hittills har jag skött det rätt bra. Min nyårsafton inleddes med jobb, innan det var dags för själv firandet. jag måste säga att det var en helt fantastiskt kväll/natt! Vi gjorde den obligatoriska trerättersmenyn, lekte lekar och lät alkoholen och raketerna rulla på. Detta året bosatte jag mig med 13 av mina närmsta vänner i ett hus ute på "vischan" i Ljung, fria som fåglar festade vi halva natten, precis som man ska. 
 
När vi dagen efter mådde bättre än väntat, blev det frukostbuffé, soffhäng, thaimat, ännu mera soffhäng och lite städning. Jag vill tacka mina underbara vänner för att de var med och skapade en av det bästa nyårsaftnar jag någonsin upplevt. 
 
Nu såhär lägligt har jag landat på Viskan återigen, tillbaka till vardagen och oregelbundna jobbtider. Konstigt nog är jag nöjd, jag känner redan att lyckan kittlar i fötterna för att det ska bli ett grymt år! 
 
Satsa på ett fint 2014, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0