jag trivs.

om 1h är det fredag igen och det påstås vara min lediga helg, vilket också innebär fredagsgalej! Men innan all stress och hets ska jag som de flesta andra avsluta min jobbvecka på världens bästa Viskan. trots att jag alltid stressar till allt och alla, trivs jag. Jag ska vara på jobbet varje dag, ha soffhäng med det bästa elitgänget mån-ons och uppleva festligheter varannan helg. Det är så det skall vara & även så jag vill ha det. En sak son inte stämmer är min pansarvagn, han har fått vinterskor och gör åt mer bensin än vad JET och Statoil ens äger..
 
En god nyhet är att jag nu officiellt är beviljad den ledighet jag önskat, vilket också innebär Teneriffa med bästa Jeff om 14 dagar. 
 
Dags att ställa sista 06.00 larmet för denna veckan, läggdaGs hos oss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0