Finns ni kvar?

Nu för tiden kör jag på ett år mellan inläggen, det låter väl toppen? En snabb sammanfattning som man endast tvingas läsa en gång per år. 
 
Hur som helst, jag jobbar fortfarande kvar på Viskan, är fast i Knalleland med de finaste kollegona någonsin. Har kommit över gränsen att ha jobbat där i över ett år nu, men jag trivs fortfarande lika bra!
 
jag har även klarat körkortet, så nu sitter jag änna själv i min lilla Saab och glider runt. Det tog 3 körlektioner & 3 uppkörningar, sen var det mitt! 
 
Ännu en liten newsflash, jag har flyttat!
Bor numera på Hasselbacksgatan i Borås, exakt 3km från jobbet och en perfekt stor 2:a. Nu på senaste tiden finns det även en inneboende här, gamla Meiner, min fina barndomskompis. So far so good säger jag bara, "pepparpeppar". 
 
Det är ungefär det som hänt, visst har jag hunnit men en grym partysemester med världens bästa järngäng i Alanya och dessutom hunnit rulla i Bråvallas alla lerpölar, men dessa sommarhärligheter hör ni kanske om en annan gång. 
 
 
Ikväll väntar galejjj i Göteborg, även det med järngänget! (Meiner, Kjellsson, Tillman, Olausson, Vestberg), sent det dags att längta till 12dec & Teneriffa, därefter 24dec & julafton!
 
tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0