borta bra, borta bäst!

Idag återvände jag till Sverige, vi flög ifrån världens finaste väder som innebar en grotesk värme. Trots att vi landade i 25 gradiga Sverige var det inte alls samma feeling och man kunde inte hoppa i havet när som helst. Jag har verkligen haft en helt underbar vecka, vi har kommit varandra så mycket närmre i klassen och jag är verkligen glad för att vi gjorde det här tillsammans. Vi har utnyttjat dygnen till max och trots att jag endast sovit ca 10-15 timmar på hela veckan ångrar jag ingenting, ni har verkligen gjort mig lycklig denna veckan! Jag vill tacka er för att ni öppnar upp er så mycket och lyssnar, jag uppskattar verkligen er och ni är den finaste klassen jag någonsin gått i. Jag hatar att det är så kort tid kvar med er, men samtidigt vet jag att när vi väl skiljs åt den 8 juni kommer vi ha en så jävla bra dag tillsammans!

Jag tycker verkligen om er, ni är bäst mina små hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0