spenderarbrallorna!

Idag har jag shoppatshoppatshoppat, kände att det behövdes en tröst för att jag dragit på mig en äcklig förkyldning. Trösten slutade med att bli himla dyr, en kamera, schampo/balsam, en efterlängtad escada-parfym och  skullcandy-hörlurar senare tvingade plånisen mig att åka hem... Dock har jag ju faktiskt slösat pengar på bra saker hitills, trots att jag kanske redan hade en ny fungerande kamera.. :( Men den funkar ju faktiskt mest bra under vatten och då måste man ha en att fota med ovanför ytan med, hehe...

Hur som helst, jag satte mitt tredje MVG i rad nu, efter att inte ha läst på till provet alltså. Känner mig ganska grym, metoden att inte plugga för att se vad jag verkligen lärt mig under tiden är ganska spännande. So far,  so good! Den dåliga nyheten idag är att förkyldningen sabbade min träning idag, så imorgon får jag åka till jobbet för att ta nya tag på torsdagsträningen.

Stay strong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0