Att göra helgen till något bra!

I början av veckan hade jag lite halvt panik över den resterande veckan och helgen, men nu såhär 21:57 börjar jag få koll på i alla fall helgen. För övrigt så gick veckans dagar åt till träning och jobb, sen har jag även tagit med löparskorna ut på årets första sväng. Jag vill ge upp direkt men kämpade arslet av mig för att komma runt hela vändan. Det är det som har fått mig att vilja utnyttja helgen till max,  jag började den till exempel med att jobba ett kvällspass med världens bästa Louise! Tanken har slått mig att jag skulle vilja ställa klockan på 10:00 imorgon och ge mig ut på en springrunda, därefter jobba och sen köra all in med Emma! Det är lockande, men jag vet själv att jag kommer vara en slapp jävla fisk när jag vaknar, usch!

Hur som helst sover jag borta imorgon och sen jobbar jag på söndag, så ni lär inte höra av mig på ett tag igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0