This moment.

Igår var jag lyckligast i världen! Trots att jag tvingades gå upp 04.45 och hela klänningen dränktes av jäger var det så sjukt jävla underbart! Att åka flak var en av de roligaste sakerna jag gjort i hela mitt liv! Allt var perfekt, precis som jag ville ha det!

Idag vaknade jag i ett svart hål, jag saknar hela min klass och tror att jag kommer avlida typ imorgon. Allt känns dock mycket bättre när jag för andra gången idag är påväg in till Borås för att umgås med de flesta i hp09.

Jag har haft tre stört bra år med de finaste människorna jag någonsin träffat. Vi har delat så otroligt mycket tillsammans och med en Turkiet-resa som avslutning har det varit de tre bästa åren i mitt liv. Jag ville inte sluta skolan, men när jag nu var tvungen, gjorde jag det på topp! Jag älskar er verkligen, tack för allt ni delat/gett mig under den här tiden. Puss på er finisar! <3 :')


Kommentarer
Postat av: Miguel

WOW!!

Långa tjejer e bara föööör snygga! :)

2012-06-19 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0