Fredag den trettonde!

Dagen till ära hamnade jag på sjukhus, det var dock inte så illa som det låter. Jag har ju varit sjuk länge och igår morse höll det inte längre. Jag fick till en äckligt hemsk hostattack i bilen påväg till skolan, sen brast det liksom inom mig. När jag skulle stappla iväg till skolan började jag gråta av smärta, så min fina klass ville skicka iväg mig till vårdcentralen. Istället körde en lärare upp mig till akuten tillsammans med min kära Josse. Där tog dem in mig till ett eget litet rum och fifflade med olika prover från halv tolv till halv 4. Jag hann även med en lungröntgen och lite annat skoj! Kändes lite som Cityakuten när dem körde runt en i en liten säng bland hissarna och rummen, speciellt med den mysiga blåa sjukhusfilten. Hur som helst fick jag reda på vad som är fel nu, jag har lyckats dra på mig lunginflammation, lagom gött!

Imorgon kommer lite kul bilder! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0