Blåslagen?

Igår var jag på min första riktiga träning inom sport någonsin, jag har bokstavligen talat blivit tvingad till att genomföra en Volleyboll-träning, men det ångrar jag faktiskt inte. Det var väldigt kul, trots att jag mest fick gå igenom alla grunder. Det var även jättesköna tjejer jag fick spela med, sen att man inte var den enda långa tjejen där, höjde ju känslan ännu lite mer. Troligen kommer jag att komma tillbaka, dock endast en dag i veckan, eftersom mina armar inte kommer palla att bli "blåslagna" två dagar i veckan. Fast trots allt är det en så jävla skön känsla att man vet om att man faktiskt gjort något vettigt för en gångs skull och att det syns att man verkligen kämpat. Tänkte flänga in ett litet bevis på att jag faktiskt ansträngde mig igår, det finner ni här nedan!



Dags att trösta med thaimat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0