fredag, lördag, söndag!

Efter en helg av krogen, övningskörning och hetsjobb i två dagar är det nu äntligen måndag. En mening ni ser som ironi, men jag är faktiskt glad att det är ,åndag igen, jag orkar inte jobba hela helgerna längre... Som tur är har jag inga jobbtider än i helgen, men vi får se hur det ser ut när schemat kommer ut, cash sitter ju ändå alltid ganska fint på kontot.
Hur som helst hade vi en grym fredagskväll, underbart sällskap och oförglömliga bilder. Sen att helgen avslutades med jobb i lördags och söndags var väl ändå ganska bra, då hann jag liksom inte spendera några pengar.. Tänkte ändå lägga upp lite bilder, men det får ske när jag kommer hem till min kära iphone-sladd ikväll. :)
Nu väntar en vecka av skola och Viskan, jag har kind of blivit en stammis där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0