Bra, men ännu lite bättre!

Efter en fullspäckad helg har jag finally hamnat framför tvn med mina favoriter. Nu kanske ni tänker på vänner, men idag har jag prioriterat pasta och fanta!

Jag är nog världens tröttaste atm, 12-timmarspasset igår tog död på mig, sen att det var en go skoldag på det gjorde inte saken bättre.

Men för att återfå stämningen lite, jag hade en grym fredag och lördag! Fredagen började hos Adam, sen vidare mot Grand och sen ett fint avslut på Harrys. På lördagen var jag egentligen ganska död, men jag tvingade mig själv att tvätta bilarna och laga mat innan jag fixade mig för nästa äventyr. Förfest och musik-quiz hos Linda, sen drog vi en helkväll på trubadurkvällen på jobbet! Grym helg, grymt sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0