woops...

..vart har jag varit i över en vecka?

Jag kommer inte ihåg när jag skrev sist, såg bara att det var väldigt längesen. Något om att jag var sur och övervägde utgång. Jag vill påminna er nu om att det var den sämsta kvällen på riktigt jävla länge. Anledningarna behövs inte tas upp, ni behöver bara föreställa er forever alone på Borås gator, klockan två på natten.

Hur som helst, i lördags skulle jag fika, men planerna kraschade, så jag, mina systrar och Henrik tog en vända förbi bowlingen. Jag kom näst sist, så jag uppskattade väl mest nacho-korgen vi beställde in. Därefter fortsatte vi med tacomys at our house! I söndags jobbade jag morgon och åkte därefter direkt till Småland med mamma, stannade där tills i onsdags. Sen har jag egentligen inte varit hemma så överdrivet mycket, i onsdags packade jag om och åkte vidare till min Cassandra för myskväll. Sen torsdag tills idag har jag haft sleepover hos min Elin, vi körde på utgång både i torsdag och fredags, vilket kanske förklarar min hemmakväll med familjemys idag?

Clear skies, som Harry brukar dra till med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0