vad jag längtar till?

Det är nu 6 skoldagar kvar innan vi äntligen får gå på sommarlov. På något konstigt sätt längtar jag inte röven av mig, men det beror nog på att jag skall jobba denna sommaren och inte ligga och steka varje dag i 10 veckor. Det jag längtar mest till är att få det där jävla betygspapper, pappret som bevisar att jag är klar med alla inlämningar och som förhoppningsvis visar att jag åtminstonde har ansträngt mig lite under mitt andra år på gymnasiet.
En dag jag inte längtar till är imorgon, först skall jag göra ett extraprov i matten i hopp om att kanske höja mig från mitt vidriga G, därefter skall jag skämma ut mig med resten av NTI på arenakampen. Snart är det dock fredag, det innebär sista dagen på praktiken och även att det är helghelghelg!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0