Slutspurtar = (n)!

Som sagt, jag har spenderat min helg med mina vänner och på jobbet. Det känns som om jag aldrig är hemma längre, det enda jag gör är att sova hemma på vardagarna, sen försvinner jag över alla helger. Mamma har till och med börjat säga att det är kul att se mig hemma igen, DÅ är det illa! Men i alla fall, i fredags var vi ett soft gäng vid Kype-sjön, sen igår hamnade 6 trötta tjejer hemma hos Cassandra. Vi tjockade oss och kollade på de kassa filmer vi råkat hyra. Imorse hann jag skriva klart mitt PM och skickade nyss in det, sen har jag även hunnit med några timmar på jobbet med Bella.
Imorgon börjar en ny "slutspurts-vecka", vilket innebär en helvetes massa prov..
Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0