Positiva tankar.

Just för att detta är den tråkigaste och mest ensamma fredagen på länge, ska jag försöka tänka positivt. Detta genom att tänka på framtiden, vilket för mig just nu är sommaren! Hittills har jag hunnit planera in ett fåtal spännande saker att se fram emot. Först och främst skall jag jobba hela sommaren, förutom veckorna 26, 29 och 30. Vecka 26 åker jag upp till Borlänge med många sköna människor för att spendera några goa dagar på Peace & Love. Därefter tar jag mig vecka 29 till Öland för familjens årliga husvagnssemester. Sedan rullar vi vidare mot Kinnekulle och deras Raceweek! 

Den övriga tiden i sommar skall jag spendera på stranden och med dem finaste jag vet. Sen utökar jag lovet lite då jag, My och Elin åker till Mallorca den 27 augusti! 

Nu känns det mycket bättre, lite choklad på den.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0