dagens tabbe.

efter en bilresa med trippel chokladmousse-tårta är jag hemma i min mysmorgonrock och har förberett mig för att somna när som helst. Idag spenderade jag förmiddagen i skolan och eftermiddagen på jobbet. Först sög det att vara inne på jobbet i långa, svarta jeans när det var runt 26-27 grader ute, dock ändrade jag mig när jag såg att det spöregnade.

Min grymma tabbe idag var när jag skulle ta tåget till jobbet. Först somnade jag så att biljett-tanten fick väcka mig och skratta för att jag sov, sen nästa gång jag vaknade såg jag inte den skylten jag ville se. Istället för att läsa Bollebygd på skylten, står det iställer Rävlanda och Erica är vilse i ingenstans. Visst är det bara 4km tillbaka till Bollebygd, men det blir jävligt mycket om man skulle vara på jobbet 3 minuter efter att man hoppat av tåget i Rävlanda. I ren panik ringer jag jobbet och försöker fixa skjuts, när jag då hör ett tåg plinga in. I ren lycka springer jag över spåret och tar tåget tillbaka. Det slutade med att jag blev en kvart sen, inte mycket för att ha åkt fel och tagit sig tillbaka.

Imorgon är det kortdag i skolan, sen skall vi mysa hos Cassandra innan jag åker på Carros student. :)

Förlåt om du blev skev Cassandra :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0