ångest

Sitter med lite ångest för hur jag lever mitt liv, jag har alltid prioriterat nöje före nytta och det börjar märkas nu. Det är inte en bra magkänsla jag har när jag nu sitter kvällen innan och skall skriva ett tal, ett tal som jag inte ens vet vad det skall handla om. Någon sa retorik, någon sa visuell kommunikation? Själv tänker jag mest på nästa helg, hur mycket jag vill begrava mig själv tills den kommer. Jag har så otroligt mycket i skolan just och jag har varken tid eller ork för att göra någonting. På torsdag har vi tydligen inlämning i arbetsmiljön, då man skall skriva en rapport på 10-15 sidor om sin APU. Tror ni jag har börjat på den? Fy, ni vill inte ens veta hur mycket jag längtar till sommaren!
Hur som helst, även denna helgen prioriterade jag nöje. I fredags var vi i Göteborg och igår dansade vi omkring på Borås alla gator. Jag har dessutom jobbat både igår och idag, nu återstår endast dem däringa skit-talen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0